Jammer - Reisverslag uit La Roda, Spanje van Dick en Henk Groot Klous - WaarBenJij.nu Jammer - Reisverslag uit La Roda, Spanje van Dick en Henk Groot Klous - WaarBenJij.nu

Jammer

Blijf op de hoogte en volg Dick en Henk

27 Mei 2016 | Spanje, La Roda

Hallo lieve mensen, volgers, vrienden.
Door ziekte en zeer moeten de mannen helaas afhaken. We hadden met z'n allen hier naar uit gekeken, plannen gemaakt maar helaas soms zijn er dingen die niet te plannen zijn.
We hadden gedacht met een rustdag dit probleem op te lossen, maar je moet je verstand gebruiken, dus stoppen deze rit en er nog een leuke vakantie van maken.
Vandaag hebben we nog een bezoek aan el Toboso gebracht. Daar woonde het liefje van don Quijote, Dulcinea.
Dus hebben we dit avontuur cultureel afgesloten . Bedankt voor jullie support.
Dick, Henk ,José en Gemma

• 28 Mei 2016 - 07:33

Wil:

Erg sneu om dit besluit te moeten nemen maar wel moedig en heel verstandig. Ongetwijfeld zal er wat teleurstelling zijn, zo veel voorbereidend werk gedaan en naar de uitdaging toe geleefd. Kop op en maak er een leuke vakantie van! We hopen jullie volgende maand in goede gezondheid weer in Spanje te zien.

• 28 Mei 2016 - 09:17

Kitty :

Erg jammer dat het niet lukt nog gezellig heid samen groetjes Ruud en kitty

• 28 Mei 2016 - 15:41

Willy Entrop:

Ontzettend jammer dat het fietsavontuur voorbij is, vooral omdat er zoveel voorbereiding aan vooraf is gegaan, maar gezondheid gaat voor alles!! Maak er met zijn viertjes nog een leuke vakantie van en dat gaat zeker lukken. Wat jullie gepresteerd hebben is super.
    Groetjes vanuit een mooi groen Beekbergen op de Veluwe.
    Willy

• 28 Mei 2016 - 20:47

Lobke:

Mannen wat ontzettend jammer!!! Jullie hebben hiernaar uit gekeken, maar als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat! Naar je lichaam luisteren hoort daar ook bij. Een makkelijke beslissing zal het niet zijn geweest, maar verstandig des te meer.
    Geniet dan nu maar van de ongeplande veranderde vakantie! X

• 28 Mei 2016 - 22:54

Piet Klous:

Wat een teleurstelling is dat voor jullie na zoveel voorbereiding.
    Hartstikke sneu, maar kop op en maak er wat leuks van.
    Hou je taai, gr, piet.

• 29 Mei 2016 - 18:04

Jan En Marian:

Lieve schatten,
    Jammer, maar wat niet gaat, gaat niet.
    We kijken jullie er niet lelijk op aan, ook hier komen we wel weer overheen.

• 30 Mei 2016 - 13:41

Femke:

Opgeven is geen schande, al zal de keuze niet makkelijk zijn geweest!
    de uitdaging kunnen jullie een ander moment ook weer aangaan, als naast de geest, het lichaam ook wil meewerken!! Jullie beschikken over een goede conditie, dus dat gaat zeker nog een keer lukken!
    Geniet van de onverwachte wending deze vakantie! XXX

• 30 Mei 2016 - 18:26

Conny Peters:

Amigos!

Heel erg jammer maar wel verstandig. Maak er nog een gezellige vakantie van met z'n vieren.
    Al een idee wanneer jullie terug zijn?

Conny

• 10 Juni 2016 - 17:30

Eef Brand COSTA BLANCA CYCLING:

Jammer, volgende keer weer nieuw er tegenaan!! Gr